Roadtrip dag 11: Flygplan och Förseningar

Tisdagen den 22:e Juli skulle vi hem till Sverige, men först badade vi i poolen på hotellet och åkte till ett pannkaksställe; IHOP och där åt vi... pannkakor :O. Sen lämnade vi familjen Fotsjö på ett hotell nära flygplatsen, då de inte skulle åka hem förrän dagen efter, och begav oss till flygplatsen.

När vi satt och väntade på att få gå på planet så meddelades vi att det skulle bli lite försenat. Planet blev ungefär 30-45 minuter försenat vilket ledde till att vi missade vårt anslutande flyg från Munchen, i Tyskland och fick ta ett flyg till Frankfurt. Därifrån åkte vi till Köpenhamn, men vi hade missat sista tåget till Ängelhom den dagen och funderingarna gick om vi skulle vara tvungna att sitta på flygplatsen och vänta i 4 timmar tills morgonen därpå när nästa tåg gick. Men det slutade med att vi tog ett tåg till Helsingborg och taxi hem därifrån.

Roadtrip dag 10: Tillbaks där vi började

På Måndagen (21 Juli) åkte vi den sista biten till hotellet i Dixon,där vi skulle sova den sista natten innan vi åkte tillbaks till Sverige. Vi badade i hotellpoolen och sen på kvällen åt vi middag hos några kompisar.

Roadtrip dag 9: bil, lite mer bil och... Späckhuggare?

Söndagen den 20 Juli började vi köra tillbaks mot Davis. Det var jättefin utsikt hela vägen och vi stannade ibland för att ta lite kort.

Denna dagen såg vi många djur som vi inte väntade oss att se. Vi såg späckhuggare, delfiner och sälar i havet. Vi såg till och med zebror, dock var de i en hage tillsammans med hästar så de var inte ute i det fria.